|
Lp. |
Tematyka zajęć dla klas I i II zsz (ślusarz) |
Liczba godz. |
1 |
Prezentacja projektu |
2 |
2 |
Burza mózgów |
2 |
3 |
Twórcze myślenie |
2 |
4 |
Wybór koncepcji |
2 |
5 |
Wykonanie szkiców |
2 |
6 |
Dobór materiałów i surowców |
2 |
7 |
Planowanie i projektowanie wyrobów |
2 |
8 |
Kalkulacja kosztów |
2 |
9 |
Dobór narzędzi |
2 |
10 |
Dobór maszyn i urządzeń |
2 |
11 |
Organizacja stanowiska roboczego |
2 |
12 |
Trasowanie płaskie |
2 |
13 |
Trasowanie przestrzenne |
2 |
14 |
Pomiar przyrządami suwmiarkowymi |
2 |
15 |
Zastosowanie narzędzi mikrometrycznych |
2 |
16 |
Pomiar kątów |
2 |
17 |
Praca z instrukcją |
2 |
18 |
Sposoby przecinania metali |
2 |
19 |
Wykonywanie piłowania płaskiego |
2 |
20 |
Wykonywanie piłowania kształtowego |
2 |
21 |
Wykańczanie powierzchni pilnikami - chropowatość |
2 |
22 |
Prostowanie metali |
2 |
23 |
Sposoby gięcia metali |
2 |
24 |
Wykonywanie wiercenia małych otworów |
2 |
25 |
Wiercenie dużych otworów |
2 |
26 |
Rozpiłowywanie otworów |
2 |
27 |
Operacja pogłębiania |
2 |
28 |
Rozwiercanie otworów |
2 |
29 |
Operacja nawiercania otworów |
2 |
30 |
Rodzaje gwintów |
2 |
31 |
Gwintowanie otworów |
2 |
32 |
Nacinanie gwintów zewnętrznych |
2 |
33 |
Chropowatość powierzchni – obróbka skrawaniem |
2 |
34 |
Wykonywanie połączeń nierozłącznych – lutowanie |
2 |
35 |
Wykonywanie połączeń nierozłącznych- klejenie |
2 |
36 |
Wstępna ocena wyrobu i ewaluacja dalszych działań |
2 |
37 |
Prezentacja wytworzonych detali lub urządzeń |
2 |
38 |
Rodzaje połączeń nierozłącznych-spawanie |
2 |
39 |
Wykonywanie połączeń rozłącznych - śrubowych |
2 |
40 |
Montaż połączeń gwintowych |
2 |
41 |
Przygotowanie do malowania |
2 |
42 |
Metody zabezpieczeń przed korozją |
2 |
43 |
Przygotowanie części do montażu |
2 |
44 |
Montaż części w zespoły |
2 |
45 |
Dobór narzędzi montażowych |
2 |
46 |
Ocena wyrobu |
2 |
47 |
Struktura egzaminu zawodowego |
2 |
48 |
Wymagania egzaminacyjne - informator |
2 |
49 |
Egzamin - prawa i obowiązki |
2 |
50 |
Egzamin w pytaniach i odpowiedziach |
2 |
Liczba godzin poszczególnych tematów oraz ich kolejność może
ulegać zmianie w zalezności od potrzeb realizacji projektu w
poszczególnych grupach. |